6150181615 |
Coordinació atenció a la diversitat |
2020-2021 |
Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
27/10/2020 - 9/3/2021 (15 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Pallars Jussà |
|
Av. Bisbe Iglésies, 5, 1r (Tremp)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Pallars
|
| |
|
Activitat en format virtual
|
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
El seminari pretén avançar en la qualitat educativa, entesa en el marc del model d’escola inclusiva, adreçada a millorar l’atenció a la diversitat en els centres.
Es realitzarà al Moodle del servei educatiu
|
| |
Objectius |
-Identificar i compartir metodologies afavoridores de l’educació inclusiva: treball en grups cooperatius, treball per projectes, etc.
-Conèixer estratègies d’intervenció per a l’alumnat amb NESE (Necessitats Específiques de suport Educatiu).
- Compartir instruments de valoració i seguiment de l’alumnat i la coordinació amb els tutors.
-Intercanviar experiències d’educació inclusiva que es desenvolupen a cada centre.
-Crear un espai col•laboratiu per compartir experiències.
|
| |
Continguts |
-Les metodologies inclusives: treball en grups cooperatius, treball per projectes, etc.
- Mesures d’atenció a la diversitat i graus de suport (universal, addicional, intensiu).
-L’avaluació de la diversitat i el seu seguiment
-Intercanvi d’experiències i creació d’un espai col•laboratiu.
|
| |
Observacions |
Seminari de coordinació semipresencial
|
| |
Formador/a |
Carles Agelet
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa. (Nivell 1)
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa. (Nivells 2 i 3)
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent. (Nivell 3)
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i transferència immediata.
- D’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-pallarsjussa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
27/10/2020 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
12/01/2021 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
09/03/2021 |
1700 |
1900 |
|
| |